מחבלים בעזה : צה ל תקף ברצועה לאחר אירועים בטחוניים לאורך היום חדשות מעריב / סמוך לאחת בלילה, כשעה וחצי לאחר ניסיון החדירה שסוכל, דיווחו מקורות פלסטינים.

"ברוח בדם נפדה את אל אקצה" המוות שהתרחשו אתמול ברצועה לא היו מעורבים מי שמשתייכים לארגוני מחבלים. הכוחות נתקלו באש מצד מחבלים בג'נין בעת מעצר מבוקש, לפי דיווחים פלסטיניים: כוח צה"ל פתח באש לעבר מחבלים שניסו לחדור לישראל דרך גדר המערכת ברצועת עזה, 3 מהם נהרגו. ראשי כל החדשות משפט ופלילים כתבי אישום נגד 3 מחבלים בעזה כתבי אישום נגד 3 מחבלים בעזה הנאשמים עברו ע"פ כתב האישום אימונים צבאיים אסורים, השתתפו בפעילויות צבאיות שונות וכן בפעילות חפירת מנהרות.

עוד זווית לאירוע כמעט בלתי נתפס על הגדר בעזה היום. מ×'צע ×'שמי קיץ ויקיפ×
מ×'צע ×'שמי קיץ ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
כמו כן, לדבריו לא זוהו פגיעות בבסיסי חיל האוויר: שני מחבלים מתאבדים אחראים לפיצוצים בעזה; במהלך הלילה ירה כלי טייס של חיל האוויר, בסיוע כוחות שריון, ירי לעבר חוליית מחבלים שעסקה בהכנות לשיגור טיל נ"ט לעבר כוחות צה"ל. שימו לב לירי באקדח לעבר החרך ממנו הוציא הצלף של צה"ל את נשקו. שתי גופות נוספות נמצאות ברשות כוחות הביטחון • פת"ח ופלגים נוספים בג'נין הודיעו על שביתה כוללת. בעוד חמאס ושאר ארגוני הטרור בעזה חוזרים אט אט לשגר רקטות לעבר העוטף והעיר אשקלון, כוחות צה"ל השונים ממשיכים לתקוף, ומדי כמה דקות מופגז יעד טרור נוסף ברצועה • דיווח מתעדכן (בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. ארבעה מחבלים חוסלו במארב צבאי בגדר הגבול בדרום רמת הגולן, אין נפגעים לכוחותינו. אנחנו איננו אויבים של תושבי רצועת עזה, מי שבעצם הוא האויב בפועל של תושבי רצועת עזה זה חמאס שלוקח אותם כבני ערובה.

בעזה מדווחים על ארבעה מחבלים הרוגים ומספר פצועים בפיצוץ בזמן הכנת רקטות לשיגור לעבר ישראל.

במהלך הלילה ירה כלי טייס של חיל האוויר, בסיוע כוחות שריון, ירי לעבר חוליית מחבלים שעסקה בהכנות לשיגור טיל נ"ט לעבר כוחות צה"ל. גל מעצרים ברצועה לפי דיווחים בתקשורת הערבית שני מחבלים מתאבדים ביצעו את הפיגועים אמש בעזה בהם נהרגו 3 שוטרים כמה נוספים נפצעו. אין לנו אינטרסים בעזה מלבד שקט ביטחוני והשבת הבנים הביתה. על פי הדיווחים בעזה, ישנם שלושה מחבלים הרוגים בתקרית.הפלסטינים דיווחו, כי צה"ל אפשר לאמבולנסים להגיע לאזור התקרית. בהמשך לדיווח על התרעת צבע אדום בשדרות, דובר צה"ל מעדכן כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית תיעוד של גרירת גופת אחד מהם ע"י כלי צבאי עורר זעם ברצועה הכוחות נתקלו באש מצד מחבלים בג'נין בעת מעצר מבוקש, לפי דיווחים פלסטיניים: צה"ל תקף חוליית מחבלים בעזה כלי טיס של חיל האוויר תקף חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה מדרום רצועת עזה לעבר שטח ישראל. מנהרה קרסה, מחבלים נהרגו כיכר השבת 8 מנהרת טרור קרסה אמש ברצועת עזה והביאה למותם של חמישה מחבלים מארגון הטרור חמאס, כך מדווחים כלי תקשורת בעזה. עם זאת, צה"ל לא הגיב לשורת ניסיונות החדירה והשיגורים שנורו. חיסלנו מחבלים רבים", את המילים הללו אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני שעות אחדות, במסגרת סיור באריאל. "הם מנסים, אך לא פוגעים" מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה ישירה במטרה.

על פי הדיווחים, בתקיפת צה"ל אמש באמצעות כלי טיס, נהרגו שני מחבלים בני 24 שגופותיהם נמצאו בבוקר. צה"ל תקף בתגובה מטרות טרור ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטה לעבר יישובי הדרום מוקדם יותר הערב. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו מיליון וחצי אזרחי הדרום. במהלך הפעולה הופעל מטען נגד החיילים; המחבל, כך מדווחים, שייך לג'יהאד.

לוחמי הימ"מ ניטרלו מספר מחבלים שביצעו ירי חי, השליכו מטענים ובקבוקי תבערה לעברם בג'נין. ×¢×–×
×¢×–×" מי×"×¢ כת×'ות וע×"כונים ×'זמן אמת ×'×—×"רי חר×"ים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
כבר עכשיו ישראל צריכה לפעול אף היא בפעולות חריפות נגד ארגוני הטרור שמגבירים את הלהבות ברשות שמא זה משרת את שתי מטרותיהן העיקריות: הכוחות נתקלו באש מצד מחבלים בג'נין בעת מעצר מבוקש, לפי דיווחים פלסטיניים: בניגוד לדיווחים על תקיפה ישראלית: על פי הדיווחים, בתקיפת צה"ל אמש באמצעות כלי טיס, נהרגו שני מחבלים בני 24 שגופותיהם נמצאו בבוקר. כיפת ברזל יירטה 3 רקטות מעל גוש דן; אחד שחפר מנהרה ואחר שהתעסק עם רקטה. בצל התחדשות המחאה בעזה, מסתמנת התקדמות במגעים מול חמאס; ראשי כל החדשות משפט ופלילים כתבי אישום נגד 3 מחבלים בעזה כתבי אישום נגד 3 מחבלים בעזה הנאשמים עברו ע"פ כתב האישום אימונים צבאיים אסורים, השתתפו בפעילויות צבאיות שונות וכן בפעילות חפירת מנהרות.

במהלך הלילה ירה כלי טייס של חיל האוויר, בסיוע כוחות שריון, ירי לעבר חוליית מחבלים שעסקה בהכנות לשיגור טיל נ"ט לעבר כוחות צה"ל.

כבר עכשיו ישראל צריכה לפעול אף היא בפעולות חריפות נגד ארגוני הטרור שמגבירים את הלהבות ברשות שמא זה משרת את שתי מטרותיהן העיקריות: לפי הדו"ח של "המרכז הפלסטיני לזכויות אדם" ימים ספורים אחרי הפסקת האש בעזה והחמאס ממשיך לחפור ולחפש את. לפי דיווחים בתקשורת הערבית שני מחבלים מתאבדים ביצעו את הפיגועים אמש בעזה בהם נהרגו 3 שוטרים כמה נוספים נפצעו. צה"ל חשף 21 מנהרות טרור בעזה וחיסל 19 מחבלים התחרות הגלויה בין חמאס והג'יהאד האסלאמי עודדה את שני הארגונים לשגר עשרות רקטות לעבר ישראל. תיעוד של גרירת גופת אחד מהם ע"י כלי צבאי עורר זעם ברצועה כמה מחבלים התקרבו לגדר בעזה כשהם מצוידים ברובי קלצ'ניקוב, רימוני יד ומטול; על פי הדיווח במכונית היו שלושה מחבלים שנהרגו במקום. אנחנו איננו אויבים של תושבי רצועת עזה, מי שבעצם הוא האויב בפועל של תושבי רצועת עזה זה חמאס שלוקח אותם כבני ערובה. אחד שחפר מנהרה ואחר שהתעסק עם רקטה. ההערכות בצה"ל כי נהרגו פעילי חמאס בודדים, במבצע ההונאה והתקיפה הנרחבת של מנהרות המטרו ההגנתיות של חמאס בצפון הרצועה. המחבל, כך מדווחים, שייך לג'יהאד.

בעוד חמאס ושאר ארגוני הטרור בעזה חוזרים אט אט לשגר רקטות לעבר העוטף והעיר אשקלון, כוחות צה"ל השונים ממשיכים לתקוף, ומדי כמה דקות מופגז יעד טרור נוסף ברצועה • דיווח מתעדכן (בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. דובר חמאס הטיל את האחריות לאירועים על ישראל #חובה על כל אזרח במדינת ישראל #לשתף את הביזיון שקרה אתמול בסמי עופר, ממש כמו בעזה! בתום הסקירה שוחח רה"מ נתניהו עם הלוחמים של כיפת ברזל ושמע מהם על הפעילות. במהלך הלילה ירה כלי טייס של חיל האוויר, בסיוע כוחות שריון, ירי לעבר חוליית מחבלים שעסקה בהכנות לשיגור טיל נ"ט לעבר כוחות צה"ל.

בתיעוד חדש שחושף חיל האוויר, נראים החיילים שב'תא השליטה' 7 מח×'לים חוסלו ×'תקיפות צ×
7 מח×'לים חוסלו ×'תקיפות צ×" ל ×'×¢×–×" לפחות 40 תקיפות ×'רצוע×" from www.mivzaklive.co.il
כמה מחבלים התקרבו לגדר בעזה כשהם מצוידים ברובי קלצ'ניקוב, רימוני יד ומטול; אין לנו אינטרסים בעזה מלבד שקט ביטחוני והשבת הבנים הביתה. על פי הדיווחים בעזה, ישנם שלושה מחבלים הרוגים בתקרית.הפלסטינים דיווחו, כי צה"ל אפשר לאמבולנסים להגיע לאזור התקרית. צה"ל תקף חוליית מחבלים בעזה כלי טיס של חיל האוויר תקף חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה מדרום רצועת עזה לעבר שטח ישראל. "הם מנסים, אך לא פוגעים" מחבל רביעי פונה לבית חולים בצפון הרצועה פצוע. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה ישירה במטרה. במהלך הלילה ירה כלי טייס של חיל האוויר, בסיוע כוחות שריון, ירי לעבר חוליית מחבלים שעסקה בהכנות לשיגור טיל נ"ט לעבר כוחות צה"ל.

שני מחבלים התקרבו לגדר המערכת באזור חאן יונס והניחו מטען חבלה בסמוך אליה, ובתגובה נורו על ידי כוח צה"ל.

אין לנו אינטרסים בעזה מלבד שקט ביטחוני והשבת הבנים הביתה. מחבלים במהלך הצעדה בגבול רצועת עזה. חיסלנו מחבלים רבים", את המילים הללו אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני שעות אחדות, במסגרת סיור באריאל. דובר צה"ל, תא״ל הדי זילברמן, עדכן כי צה"ל תקף בפעם החמישית את "המטרו" שר הביטחון גנץ שיבחם • צפו (ביטחון) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. דובר צה"ל הציג את נתוני חיסול המחבלים בעזה: "ברוח בדם נפדה את אל אקצה" חמאס ממשיך לקבל מתנות, כספים, סחורות, מחבלים שמשתחררים בעוד אח שלי זרוק כבר 7 שנים בעזה. "אני לא מתכוון להרפות מזה. כבר עכשיו ישראל צריכה לפעול אף היא בפעולות חריפות נגד ארגוני הטרור שמגבירים את הלהבות ברשות שמא זה משרת את שתי מטרותיהן העיקריות: אחד שחפר מנהרה ואחר שהתעסק עם רקטה. תיעוד של גרירת גופת אחד מהם ע"י כלי צבאי עורר זעם ברצועה אם זה היה נערי גבעות שמריעים לחבריהם.

מחבלים בעזה : צ×" ל תקף ×'רצוע×" לאחר אירועים ×'טחוניים לאורך ×"יום ×—×"שות מערי×' / סמוך לאחת בלילה, כשעה וחצי לאחר ניסיון החדירה שסוכל, דיווחו מקורות פלסטינים.. על פי הדיווחים בעזה, ישנם שלושה מחבלים הרוגים בתקרית.הפלסטינים דיווחו, כי צה"ל אפשר לאמבולנסים להגיע לאזור התקרית. צה"ל תקף חוליית מחבלים בעזה כלי טיס של חיל האוויר תקף חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה מדרום רצועת עזה לעבר שטח ישראל. מחבלים במהלך הצעדה בגבול רצועת עזה. בנוסף, בפעילות הלילה בעזה זוהה ירי נ"ט לעבר כוח של גולני. ארגון החזית העממית הודיע כי שניים מאנשיו נהרגו בתקיפה על קבוצת חמושים באזור בית.